AGREGATY COELMO

Mamy certyfikaty jakości

COELMO® posiada system Certyfikacji Zarządzania według UNI EN ISO 9001:2015, 9004:2018, 14001:2015, 45001:2018, 1090-1:2009+A1:2011, SA 8000:2014, SOA OG 9, łącząc tak najnowsze technologie z doświadczeniem osób, które pracują w tej branży od trzech pokoleń.

COELMO
GENERATORY PRĄDU

Certyfikaty jakości

  • COELMO® uzyskało również certyfikat Agencji Celnej AEOF (Authorised Economic Operator), zdobywając szczególną pozycję w logistyce międzynarodowej, która identyfikuje ją jako niezawodną i bezpieczną w łańcuchu dostaw.
  • COELMO® jest marką certyfikowaną według systemu IT01 - 100% Oryginalna Włoska Jakość.
  • COELMO® spa otrzymało, za doskonałość i wysoki potencjał wzrostu, Certyfikat Jakości ELITE - Borsa Italiana, dołączając do wybranej międzynarodowej społeczności składającej się z najlepszych firm, wiodących banków, private equity i inwestorów instytucjonalnych, profesjonalistów Borsa Italiana.

Polityka firmy

Zarząd COELMO® zapewnia jasne wytyczne, przekazywane i dzielone na wszystkich szczeblach organizacji firmy i wszystkich ludzi, którzy dla niej pracują. W trakcie swojej działalności angażuje w:

  • utrzymywanie zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i odpowiedzialnością społeczną oraz szansami płci, spełniający wszystkie wymagania zawarte w odpowiednich normach odniesienia;
    komunikowania się z zewnętrznymi interesariuszami (administracja publiczna, klienci, dostawcy, społeczności lokalne, itp.) w celu dostarczenia informacji niezbędnych do zrozumienia wpływu działalności gospodarczej na środowisko, prowadzenia otwartego dialogu i informowania ich o jakości swoich produktów i wynikach firmy;
  • promowanie odpowiedzialności personelu na wszystkich poziomach, który pracuje dla organizacji w zakresie; ochrony środowiska, rozpowszechniania kultury jakości, bezpieczeństwa i odpowiedzialności społecznej za pomocą programów świadomościowych, informacji i szkoleń personelu;
  • utrzymanie zgodności ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami w zakresie ochrony środowiska i bezwzględnego poszanowania przepisów prawa dotyczących kwestii bezpieczeństwa i zdrowia w miejscu pracy, zapobiegania wypadkom, obsługi wynagrodzeń pracowników i stosowania krajowych umów kategorii;
  • dążenie do ciągłej poprawy wyników w zakresie ochrony środowiska i procesów produkcyjnych, przy użyciu najlepszych technologii, w sposób zgodny z dostępnymi zasobami;
  • kontynuowanie odpowiedzialnego podejścia do problemów społecznych, dążąc do kultury Odpowiedzialności Społecznej;
  • ochronę zdrowia i bezpieczeństwa pracowników poprzez ciągły proces identyfikacji i oceny ryzyka występującego w miejscu pracy oraz stałe stosowanie środków technicznych i organizacyjnych w celu poprawy redukcji tego ryzyka.
  • coroczne sporządzania Raportu Zrównoważonego Rozwoju.

Cele jakościowe

  • pełne zaspokojenie potrzeb klientów wyrażonych i niewyrażonych,
  • określenie i przegląd celów szczegółowych dotyczących jakości procesów;
  • ciągłe monitorowanie procesów biznesowych i rozwiązywanie na czas niezgodności;
  • systematyczne doskonalenie umiejętności zawodowych swoich pracowników poprzez programy
  • szkoleniowe mające na celu podniesienie szeregu umiejętności zawodowych;
  • analiza informacji, uwag i reklamacji od klientów jako narzędzie do pomiaru jakości produkowanych wyrobów;
  • przestrzeganie praw i przepisów regulujących realizację wyrobów i usług;
  • okresowy przegląd polityki w celu określenia ich dalszej przydatności i aktualności.

Cel odpowiedzialności społecznej

  • Promowanie inicjatyw mających na celu rozpowszechnienie i uświadomienie odpowiedzialności społecznej wobec swoich pracowników, dostawców i wszystkich interesariuszy;
  • Przyczynianie się, tam, gdzie to możliwe, do poprawy ekonomicznego, środowiskowego i społecznego wpływu na wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy;
  • Tworzenie i utrzymywanie kontekstu biznesowego opartego na legalności, wspieraniu praw człowieka, ochronie dzieci, bezpieczeństwie w miejscu pracy, równych szansach i poszanowaniu praw pracowników,
  • Godzeniu życia zawodowego z prywatnym / pracy i elastycznych godzinach;
  • Stworzenie i utrzymanie środowiska pracy, aby wzmocnić różnice między płciami w celu poprawy jakości życia / pracy wszystkich pracowników;
  • Stworzenie i utrzymanie mediacji poprzez rozwiązywanie konfliktów międzyludzkich;
  • Stworzenie i rozwijanie umiejętności pracowników na wszystkich poziomach, w równym stopniu i na równych szansach.

Cele w zakresie równości szans

  • Stosowanie zasady równości w miejscu pracy;
  • Przezwyciężanie stereotypów związanych z płcią;
  • Zakaz dyskryminacji w zakresie rekrutacji, marketingu i nośników;
  • Stosowanie konkretnych działań mających na celu poprawę elastyczności godzin pracy w celu zrównoważenia jakości życia zawodowego i prywatnego;
  • Stworzenie i utrzymanie środowiska pracy, które docenia różnice między płciami w celu poprawy życia zawodowego i prywatnego pracownika;
  • Awanse zawodowe wyłącznie na podstawie umiejętności, zdolności i potencjału zawodowego pracownika;
  • Rozwinięcie i utrzymanie umiejętności pracowników na wszystkich poziomach w takim samym stopniu równych szans;
  • Do szkolenia i zapoznania z wartościami różnorodności (religia, płeć, itp.) wszystkich szczebli organizacji;
  • Okresowy monitoring postępów w zakresie równości szans i określanie możliwych usprawnień;
  • Zapewnienie narzędzi ułatwiających godzenie pracy i życia prywatnego;
  • Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych zobowiązaniach dotyczących równości;
  • Obrona wizerunku mężczyzn i kobiet w reklamach publicznych z poszanowaniem ich godności i etyki.

Cele dotyczące środowiska oraz zdrowia i bezpieczeństwa w miejscu pracy

COELMO® zidentyfikowało obszary w ramach zintegrowanego zarządzania firmą w zakresie środowiska oraz zdrowia i bezpieczeństwa, które wymagają priorytetowej uwagi i ma następujące cele:

  • Ocena aspektów środowiskowych i wpływu wynikającego z bezpośrednich i pośrednich nowych projektów, usług i działań organizacji, również w celu zarządzania swoim łańcuchem dostaw zgodnie z zasadami ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracowników;
  • Dokładna analiza aspektów związanych ze Zdrowiem i Bezpieczeństwem podczas projektowania nowych maszyn oraz w fazie definiowania nowych działań lub tych istniejących, które zostały zrewidowane;
  • Utrzymanie naszych obecnych i przyszłych działań i procesów w zgodności z zasadami i przepisami dotyczącymi wymagań w zakresie Środowiska, Zdrowia i Bezpieczeństwa;
  • Wdrożenie środków zapobiegawczych i ochrony przed ryzykiem w celu zmniejszenia / wyeliminowania ewentualnych wypadków i uszczerbków na zdrowiu wynikających z czynności roboczych w zakładzie produkcyjnym i w miejscach zewnętrznych;
  • Poprawa monitorowania ryzyka rezydualnego w celu jego zminimalizowania poprzez ciągłe działania doskonalące;
  • Przyczynianie się do wzrostu świadomości w zakresie ochrony środowiska i bezpieczeństwa w krajach, w których firma prowadzi działalność, zapewniając wysokie i stałe standardy wewnętrzne niezależnie od przepisów;
  • Promowanie kultury Bezpieczeństwa i Zdrowia nawet na zewnątrz poprzez zwiększenie świadomości i aktywną konfrontację z klientami i dostawcami, przyczyniając się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa ich pracowników;
  • Zwiększenie zakupu "zielonych produktów" oraz liczby dostawców dbających o ochronę środowiska;
  • Stały monitoring obecności substancji niebezpiecznych na terenie zakładu i zapewnić minimalizację zagrożeń związanych z ich rozpraszaniem do środowiska;
  • Zapewnienie naszym pracownikom i wszystkim osobom, które przychodzą do pracy na naszym terenie, niezbędnych narzędzi operacyjnych oraz formacji do rodzaju wykonywanej pracy, informowanie na bieżąco wszystkich operatorów o skutkach dla środowiska i bezpieczeństwa, które wynikają z ich działalności;
  • Wdrożenie spójnej i terminowej weryfikacji zgodności z obowiązkami prawnymi;
  • Promowanie wśród całego personelu firmy działań informacyjnych, edukacyjnych, szkoleniowych w zakresie ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa;
  • Poprawa wydajności spalania produktów przeznaczonych do ochrony jakości powietrza;
  • Optymalizacja wykorzystania zasobów naturalnych i energetycznych poprzez stosowanie energii odnawialnej;
  • Zwiększenie liczby używanych pojazdów o niskiej szkodliwości dla środowiska;
  • Poprawa gospodarki poprzez recykling, w celu osiągnięcia zmniejszenia ilości wytwarzanych odpadów oraz poszukiwania najwłaściwszej metody ich zbierania, transportu i ostatecznego przeznaczenia;
  • Monitorowanie zużycia zasobów naturalnych (surowców, energii, wody, etc.) w celu ograniczenia potencjalnych odpadów, a tam, gdzie to możliwe staranie się o ponowne wykorzystanie materiału;
  • Zwiększenie zaangażowania i udziału całej struktury korporacyjnej zgodnie z jej możliwościami i umiejętnościami w celu osiągnięcia określonych celów w zakresie ochrony środowiska i bezpieczeństwa.


Zarząd COELMO® zobowiązuje się do wprowadzenia wszystkich środków i zasobów potrzebnych do osiągnięcia tych celów i zasad, zgodnie na poprawą wyników biznesowych i warunków pracowników w odniesieniu do jakości, środowiska, odpowiedzialności społecznej oraz bezpieczeństwa i zdrowia w miejscach pracy, a także do okresowego przeglądu tej polityki, aby zawsze była zgodna z aktualnymi zmianami i przepisami.

Skorzystaj z porady specjalistów i zapytaj o szczegóły

535 582 398